Highschool Year in Costa Rica - Reisverslagen van Bram de Hoog - WaarBenJij.nu Highschool Year in Costa Rica - Reisverslagen van Bram de Hoog - WaarBenJij.nu
Highschool Year in Costa Rica

Ik ga naar Costa Rica om daar Spaans te leren, de meso-amerikaanse cultuur te leren kennen en om internationale contacten te leggen. Ik hoop met deze reis mijn kijk op de wereld te veranderen en persoonlijk te groeien.

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2012

The first week at my Host Family

18 Juli 2012

First days!

18 Juli 2012

First days!
Bram

Vanaf 14 juli verblijf ik in Costa Rica, daar volg ik het Highschool Year progamma van EF. Ik woon in een gastgezin, op deze site zal ik zo vaak mogelijk foto's en verhalen plaatsen.

Actief sinds 10 Juli 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4066

Voorgaande reizen:

14 Juli 2012 - 07 Juni 2013

Highschool Year in Costa Rica

Landen bezocht: